Essence all about matt! high covering concealer

Ako ste pročitali moj zadnji new in (klik) onda ste mogli vidjeti da sam si kupila par Essence proizvoda te ovaj korektor. Sad je li mi se svidio ili nije pročitajte u nastavku.

Što kaže Essence?

 „Zvijezda prekrivanja! visoko-pigmentirajući i matirajući korektor iz uspješnog " all about matt!" asortimana savršeno prikriva tamne podočnjake ili sjene ispod očiju i nepravilnosti na koži. kremastu, tekuću teksturu je posebno lako uklopiti i njezino malo, istaknuo otvaranje omogućuje preciznu primjenu. dvije nijanse za topli i hladni tip kože pruža gladak i mat ten.“ 

Ovaj korektor je dostupan u 2 nijanse. Moja nijansa je 10 matt beige koja je žutog podtona. Druga nijansa je 20 matt nude i ona je rozog podtona. Oboje nijanse su dosta tamne nasuprot drugih, mislim da će zbog toga ljudi svjetlije puti morati preskočiti ovaj proizvod jer je prilično taman  čak i za mene (zbog toga ga i ne možete koristiti kao hajlajter), a i osobe neutralnog podtona morat će se prilagoditi jednoj od ovih 2 nijansi (preporučila bih 10 jel nije toliko jako žutog podtona koliko je 20 rozog, ako to ima smisla).

 Sastav:
AQUA (WATER), ISODODECANE, CYCLOPENTASILOXANE, PHENOXYETHYL CAPRYLATE, GLYCERIN, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, PROPYLENE GLYCOL, LAURYL PEG/PPG-18/18 METHICONE, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, VP/HEXADECENE COPOLYMER, SILICA DIMETHYL SILYLATE, ISOCETYL STEAROYL STEARATE, NYLON-12, MAGNESIUM SULFATE, SILICA, CERA ALBA, ZINC OXIDE, PANTHENOL, ZINC STEARATE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, PROPYLENE CARBONATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, HEXYL LAURATE, DIMETHICONOL, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, COCO-GLUCOSIDE, ALUMINA, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Štetni sastojci s kojima biste mogli imati problema koji se nalaze u ovom korektoru su PEG i Propylene Glycol i Phenoxyethanol (o štetnim sastojcima u kozmetici sam pisala poseban post).

Ambalaža samog proizvoda je dosta neobična, mislim nije, ali ipak je hehe. Neobična je jer ne dobijete nikakav aplikator s kojim biste mogli proizvod dozirati, ali zato dobijete tubicu s dosta preciznim vrhom ( ne znam kako da to drugačije nazovem). Mogli biste biti dosta precizni da korektor nije toliko vodenast, pa mi više proizvoda izađe van. Dobijete 12 ml proizvoda, što je stvarno puno za korektor kojeg morate potrošiti u roku od 6 mjeseci.


Prekrivanje je srednje što je stvarno odlično za drogerijski korektor. Kad bih ga uspoređivala sa Eveline korektorom rekla bih da ovaj ima veće prekrivanje, ali je manje u odnosu na MAC Pro Longwear. Na slici dolje možete vidjeti kakvo je prekrivanje.

Korektor mi se ne uvlači u borice niti mi isušuje kožu. Daj prirodan mat finiš. Sada dolazimo do lošeg djela. Korektor je je vodenaste teksture, previše vodenast. Oke, nije potpuno vodenast, ali je vodenast u smislu da izlazi iz tube van. Preporučujem da ga držite naopačke, inače će vam previše proizvoda izaći van. Mislim da je korektor dosta dobro pigmentiran. Na mome licu je postojan 7+ sati kada ga fiksiram sa transparentnim puderom iz iste linije. Nije težak na licu niti tijekom dana. Ovaj korektor mi nije iritirao lice ili uzrokovao nikakvu alergijsku reakciju. Mislim da je za tu cijenu jako dobar, ali nemojte očekivati čuda jer ga na samome kraju može uspoređivati sa skupljim proizvodima koji su iste, ako ne i lošije kvalitete.


Swatch:


 *nijansa je malo drugačija u stvarnosti i ima više boje i nije toliko hladna

Cijena koretora je 16,90 kuna što je stvarno jeftino i možete ga nabaviti u svim Muller i DM prodavaonicama koji drže Essence asortiman.

Sve u svemu, ako ste u potrazi za dobrim korektorom, a ne želite potrošiti puno novaca, preporučila bih vam ovaj.

Evo, evo ovo mi je zadnja recenzija za ovaj mjesec, zadnjih par postova su isključivo recenziji pa je malo monotono.

Namjeravate li isprobati ovaj korektor?

CONVERSATION

4 Comments:

  1. Baš mi je drago da si ovaj proizvod recenzirala, to sam čekala :) sviđa mi se isprobati ću taj sa žutim podtonom jer nisam toliko svijetla , a tebi lijepo pristaje , a proizvod stvarno nije skup,to mi je na pameti za idući shopping :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj zaboraviti ga preokrenut naopačke nakon korištenja da ti proizvod ne curi :P

      Delete
  2. ja volim ovakva pakiranja jer onda proizvod ne curi po svakuda i ne moze se previse toga istisnuti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš zbog toga što je ovaj proizvod vodenkast to se i događa sa njim, curi po svuda i dozirati se ne može previše precizno zbog njegove vodenaste tekstura, to sam navela u tekstu, ali se problem riješi tako da ga preokrenem naopačke

      Delete