BIJELI PUDER!? Makeup Revolution The One Foundation - Shade 1

Nakon što sam napisala prošli post u kojem sam vas pokazala svoj posljednji new in (KLIK) mnogo vas me zamolilo da napišem recenziju baš o ovom tekućem puderu.
Prije nego što sam kupila ovaj puder mislila sam da je to kopija poznatog MAC Face & Body tekućeg pudera, iako mi to nije bilo toliko bitno.

The One puder dolazi u plastičnoj ambalaži u obliku bočice na kapaljku koja je precizna u smislu da si možete dozirati puder po kap ili više, al' preciznije od toga ne može. Kada sam dobila puder iznenadila sam se koliko je mal i mogu vam reći da je dosta manji od većine pudere, iako sadrži količinu od 29 ml što je nešto malo manje od standardne količine pudera koju morate potrošiti u roku od 12 mjeseci od otvaranja. Pakiranje je dosta bez veze, ali je pritom i dosta praktično jer je maleno, kompaktno i ne zauzima mnogo prostora. Sad koliko je dobro za putovanja ne mogu vam reći jer ga još nisam nosila na nikakvo putovanje, ali plastika nije nešto previše čvrsta pa svakako pripazite.
Dostupan je 16 nijansi na MUR stranici (KLIK) za cijenu od 4 funte, dok je na Pink Pandi dostupan u 9 različitih nijansi (KLIK) za cijenu od 45,90 kuna. Ovaj puder posjedujem u nijansi Shade 1 koja je baš bijela boja koja nije namijenjena nanošenju samostalno nego mješaju s drugim tekućim podlogama koja su pretamne za nijansu ili više od vaše puti. Iskreno, mislim da kod nas nema povoljniju opciju za ovakvo nešto. Znam da je mnogim curama (uključujući i sebe) teško naći puder koji im savršeno odgovara u nijansi. Ovaj puder je rijedak i svakako pripazite s doziranjem istog. Tekstura je ekstremno tekuća, mislim tekuć je poput vode, bez šale. 
Što se tiče prekrivanja, ne mogu vam ništa reći o tome jer sam ga svaki put koristila s određenim puderima, ali rekla bih da je previranje jako lagano tek toliko da ujednači ten. Mislim, ne možete očekivati puno prekrivanje s ovakvom teksturom proizvoda. Finiš je nekakav satin, tj. polumat. S obzirom na to da u ovo doba godine imam normalnu kožu mogu vam reći da mi ovaj puder stvarno odgovara. Što se tiče postojanosti, rekla bih da je postojan nekih 7-8 sati na normalnoj koži, te bi ujedno i najviše tom tipu kože preporučila ovakav puder, ako ga želite samostalno nositi, a ako jednostavno želite ovaj bijeli primjerak svakako bih ga preporučila svima jer biste ga i tako i onako miješali s nekim drugim puderom. 
Ne mogu točno reći je li ovo dupe za MAC Face & Body puder jer ga ne posjedujem, ali zato mogu reći da je riječ o jako dobrom puderu koji bez problema posvijetli bilo koji tekući puder koji vam je pretaman.

Sastav:
Swatch:
Usporedba Maybelline Fit me puder u nijansi 115 (desna strana, koja je ujedno i najsvjetlija nijansa kod nas) s tim istim puderom samo s 2 kapljice The One pudera u nijansi Shade 1.
Smatrate li da vam je ovaj puder potreban u neseseru?



                 FACEBOOK . INSTAGRAM  . BLOGLOVIN . TWITTER

CONVERSATION

8 Comments:

  1. S obzirom kakva nam je ponuda nijansi pudera u drogerijama, mislim da bi mnoge cure mogle benefitirati od ovakvog proizvoda.

    ReplyDelete
  2. Odlican efekat pruza, mislim da je sjajna stvar i da ce dobro doci svim curama. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A stvarno pruža, ne znam sad koliko se to vidi na slici, al' uživo je paf efekt :D

      Delete
  3. Po slikama, jako dobro radi svoj posao, a da nije potreban, lagala bih. :D

    ReplyDelete
  4. Čini se kao super stvar i dosta povoljna. planirala sam nabaviti nešto slično jer si ne mogu naći odgovarajuću nijansu u drogerijama, ali nije bilo ovako povoljne opcije :D. Zanima me koliko smanji sposobnost prekrivanja puderu s kojim se miješa pošto je tako rijedak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa sada, sve ovisi s koliko kapi miješaš, ako staviš samo 1 onda ne bih ni rekla da smanji uopće prekrivanje, ali sa 2 se već vidi razlika u prekrivanju, s 3 još više. Također mislim da ima i veze jer je puder inače više tekuć ili normalan ili gust. Ako je gust, prekrivanje se neće nešto previše smanjiti. :)

      Delete