My favorites of June! 2016

5:08 AM

My favorites of June! 2016
Crazy weather last month led me crazy, but it did not stop me from using my old products that I forgot about and the new ones that I bought this month (only one managed to got featured in this post). Before I start talking about the favorites for this month, I remind you to check out my last post in which I talked about FREEDOM mono eyeshadows (CLICK). In this month's favorites there are only five products. So let's start! BALEA Aqua water spray - pretty much normal water in a bottle. Used it more than once in the day. This product is a must have for summer! FREEDOM Pro Conceal & Correct palette in the shade light/medium - who wears a full face of makeup in the summer? No one. I don't look for a high covering concealer in the summer. This product isn't full covering and I use it for my under eye area. If you want to read my review about it click HEREtheBalm theManizer Sisters palette - this is a palette that containsone blush, one highlighter and one blush (it can be a highlighter for deep skin tones, but for my pale skin it is a blush). I am so amazedby this palette! Love the lasting power of all products. I'll do a in depth review next week about this palette. IMAGIC liquid lipstick in the shade 03 - this is a great everydaynude color. I wore it constantly. The price of this product is only $2. If you are looking for an in depth review or swatches you should click HERELOOK BY BIPA kajal waterproof in the shade 4 petrol gam - a great eye pencil that will suite people with a green eye color (like mine). Loving the color ( a envy deep green with an metallic finish). The pencil stays on the waterline all day long!

That are all my favorites for this month, what are yours?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Promjenjivo vrijeme prošlog mjeseca me je dovelo do ludila, ali me nije spriječilo da se prisjetim starih proizvoda koji se nalaze u mojoj kolekciji, ali i isprobavanju novih od kojih se je jedan našao u favoritima. Prije nego što počnem pričati o favoritima za ovaj mjesec, prisjećam vas na prošli post u kojemu sam pričala o FREEDOM mono sjenilima (KLIK). U ovomjesečnim favoritima su se pronašli samo 5 proizvoda. Pa krenimo!
My favorites of June! 2016
BALEA voda u spreju za lice i tijelo – po meni must have proizvod za ljeto! Riječ je o običnoj vodi koja se nalazi u spreju, koju koristim dnevno više puta jer rashladi tijekom ovih vrućina. Ako idete na more, svakako si kupite ovu vodu i nosite ju sa sobom na plažu. Ipak joj je cijena samo 14,90 kn.

FREEDOM Pro Conceal & Correct paleta u nijansi light/medium – budimo iskreni, tko tijekom ljeta nosi full face of makeup? Skoro pa nitko. Tijekom ljeta nisam u potrazi za proizvodom koji će mi zabetonirati lice, nego za laganim korektorom kojeg mogu koristiti samo kada mi je potrebno malo prekrivanje koje i dalje izgleda vrlo prirodno. Iako nije najpostojaniji proizvod, volim ga koristiti za lagano prekrivanje podočnjaka dok na ostatak lica ne stavljam nikakav makeup. Vrlo brzo se blenda i volim miješati nijanse tako da dobijem onu koja meni najviše odgovara, o ovom proizvodu sam pisala OVDJE.
My favorites of June! 2016
theBalm theManizer Sisters paleta – paleta se sastoji od 3 proizvoda (1 hajlajter, suptilno rumenilo, shimmer bornzer). Ono što mi se jako sviđa na njoj jest to što je kvaliteta svih 3 proizvoda odlična i najviše me iznenadilo koliko su samo postojani tijekom ovih vrućih ljetnih mjeseci. Namjeravam napisati posebnu recenziju o ovom proizvodu, kupila sam ga u Martimexu u pola cijene. :D

IMAGIC tekući ruž u nijansi 03 – jako lijepa nude nijansa koju sam najčešće nosila prošli mjesec. Jako sam ugodno iznenađena kvalitetom ovog proizvoda, ako vas zanimaju swatchevi i cijena i moji detaljniji dojmovi o ovom tekućem ružu kliknite OVDJE.

LOOK BY BIPA kajal waterproof u nijansi 4 petrol gam –iako sam ovaj proizvod kupila tek na kraju ovog mjeseca mislim da je zaslužio mjesto u favoritima. Najljepša olovka za oči ikada! Riječ je o tamnoj tirkiznoj zelenoj koja ima onaj metalik efekt. Ova olovka je tako pigmentirana i postojana, da sam ja ostala u šoku. Namjeravam kupiti sve nijanse u liniji, cijena ove olovke je 14,90 kn.

Jeste li isprobali štogod od navedenog, kakvi su vam dojmovi o ovim proizvodima?

You Might Also Like

12 komentari

  1. Super su ti favoriti, planiram da isprobam taj Balea proizvod. Čini mi se odličan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije nista revolucionarno, ali je super za imati kod sebe :)

      Delete
  2. Balea vodu u spreju nisam isprobala, ali s obzirom kako je vruće u zadnje vrijeme stvarno bih mogla!! Veselim se recenziji The Balm palete!

    ReplyDelete
  3. IMagic ruz je , woow ! Jedva cekam svoj da dode

    ReplyDelete
  4. Balea voda u spreju mi se čini jakoooo zanimljiva... definitivno ću isprobati... :)

    ReplyDelete
  5. Imam tu Baleinu vodu i stalno se špricam s njom, stvarno je odlična i odlično mi osvježi lice :)

    ReplyDelete
  6. balein sprej imam ekstra je narocito leti

    ReplyDelete

Hvala što pratite moj blog, slobodno komentirate što god vas zanima. :)

Subscribe