Najdraže umjetne trepavice

Najdraže umjetne trepavice
Dobre i kvalitetne umjetne trepavice su nešto što je po meni nezamjenjivo u svijetu šminke. Mislim da ništa ne može dati tako dobar "wow" efekt na cjelokupan makeup kao one.  Ne znam koliko vas nosi umjetne trepavice i jeste li se upustili u taj svijet. Umjetne trepavice su must have ako želite da vam makeup izgleda odlično i upotpunjeno.

Najdraže umjetne trepavice
Prve trepavice koja sam kupila su bile Ardell Demi 120 i zavoljela sam ih. Od tada sam isprobala stvarno dosta umjetnih trepavica i uvijek sam probala kupiti trepavice koje su što bolje kvalitete za sitne novce. 
Najdraže umjetne trepavice
Poanta je u tome da morate investirati u odličan par trepavica koji će vam dati onaj dramatičan efekt na oku,a pritom djelovati koliko toliko prirodno. Eto, ja sam pronašla takve za sebe. Pričam o ovim Rosegal  umjetnim trepavicama koje možete vidjeti na slici. One bi mogle proći kao jeftinija verzija za Ardell 120 i demi wispies, iako nisu u potpunosti iste. Meni su osobno ove draže. Ljepilo koje koristim za njih je DUO ono koje se suši prozirno.  
Najdraže umjetne trepavice
Evo kako te umjetne trepavice izgledaju na očima
Najdraže umjetne trepavice
Evo i izbliza slika, makeup je STRAŠNO jednostavan i kada trepavice stavite izgleda odlično!

Meni su ove trepavice odlične! Super mi je što im je ona trakica prozirna i prilično tanka pa se zbog toga trapavicama može lagano kontrolirati. Trepavice nisu nimalo plastične i možete ih iskoristiti više puta, ako ih znate očuvati. U paketu ih dobijete 5 za cijenu od SAMO $1,92 što je suludo. Možete ih nabaviti OVDJE.

Toliko od mene za danas. Namjeravate li isprobati ove trepavice?

CONVERSATION

7 Comments:

  1. Baš dobro izgledaju i sviđa mi se ruž :)

    ReplyDelete
  2. Sad sam počela koristiti umjetne trepavice. Za probu i ucenje sam narucila s eBaya. Nisam vjesta u stavljanju pa bolje da upropastim neke jeftine trepke haha
    Ove sto sam ja uzela za probu nisu nesto. Za probe i ucenje da ali da i podignu make up.. pa i ne.. ja i inace imam duge trepavice koje sa svakom maskarom izgledaju dobro.
    Ali odlucila sam se probati i umjetne trepavice. :)
    Ove tvoje mi se sviđaju ali nemam racun na Rosegal stranici. Kupujem samo s eBaya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda ima takvih sličnih na eBayu, ja naručila 2 razičita seta trepavica koja su skroz jeftina pa javim ako išta valjaju! :)

      Delete
  3. Joj divote... Ja obožavam Demi wispies... Prvi put ih kupila i evo već ih nosim dva tjedna... Hitno trebam nove..heheh.... Ja uzela neke s E-baya vrlo slične ovim tvojima koje su mi isto ok...ne žuljaju i lijepo izgledaju...definitivno ću naručiti odmah sad ove tvoje...od viška glava ne boli...hehhehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako sam i ja imala fazu nošenja Ardell Demi 120 onako stalno haha. Mene ove ne žuljaju, a imam dosta osjetljive oči. Tako da ih preporučujem, a opet nemaš ništa za izgubiti jer cijena nije uopće velika. :)

      Delete
  4. Aaaa presretna sam što sam naletila na tvoj blog post o ovim trepavicama! Predivne su i morat ću ih nabavit. :) Za koliko su ti došle, tjedan dana nekih?

    ReplyDelete